Wednesday, 23 March 2016

Hari Kecemerlangan Akademik 2016


          Yay ! Congrats to myself sbb dapat dean list. Masa dekat sekolah dlu teringin nak pergi majlis2 macam ni. akhirnya dapat jugak pergi. Time ni masa study week rasanya. First mmg takdak idea nak pakai baju tema black & white. Tapi lepas belek2 almari tuuuu, hmmm terpaksa la pakai baju mcm org nak pg koir ni. hahaha. yang paling memalukan tuuuu terpaksa pinjam tudung kawan. hahahaha. *sorry wani !. 

     
            Masa jalan nak pergi dewan tuuu, ingat majlis biasa2 ja. At first mmg ingat taknak pg, sbb nak study. tapi hmmm bila ingatkan balik sbb tak prnah pg majlis cmni. so mmg tekad nak pg lah. View dalam dewan tuuuuu sumpah cantik ! tatau la bila masa diorg decorate semua ni. and i was like tuan puteri gila masa tu. diorg mcm appreciate gila kami. thanks a lot UiTM. masa first2 masuk dewan tuuuu, aku dah mcm org hulu dahhhh pandang sana sini. serious ckp mmg cantik ! tapi yg hairan sngt, ramai gilaaaaaa dalam dewan tu. almost tak cukup kerusi. rupa-rupanya uitm kami cmpur dgn uitm dungun. thats why la ramai semacam.


         Wahhhh, tgk la makanan tu. special tak? hahahaha dapat makan chicken chop, air juice tembikai and boleh refill bila bila masa ja, cupcakes and so on. tapi sumpah laaaaa, aku makan tak habis. kenyang sngtttt. hahahaha. masa tgh sedap makan, ada la sorg mamat ni staff uitm dkt situ, dia mcm pergi dkt aku, tanya macam2. hahahaha. yg org satu meja dgn aku tu semua dah ingat dia suka aku. hahahah. 
   
       

         Time ni dah habis makan semua and dpt gift dr uitm. ha ! i have one story to tell you masa dkt sini. masa tgh sronok bergambar, ada dua org laki ni, tinggi sorg and tak berapa tggi sngt sorg. diorg ajak la bergambar. so takpela, serious first aku tak kenal pun. and aku tatau mcm mana diorg boleh kenal aku. so masa cuti sem ni, aku saja la stalk diorg. yg tggi tu sebenarnya adik hanis zalika. sumpahhhhhh aku tatau dooohhh. dia follow aku dkt twitter so after aku dpt tau dia adik hanis zalikha, aku pg twitter dia, dia dah unfollow aku. hahahaha. betapa kejamnya aku. serious terkejut bila dpt tau. patut la pg majlis tuuuu dia pandai sngt ! . hahahahah .tu je la crita nya. tak best kan? hahahaha okay byeee :)